Subject: Telliskivi 57d DP koostöö
From: Laura Põllu | K-Projekt <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 13:24:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

K-Projekt AS koostab Tallinnas Telliskivi tn 57d kinnistu
detailplaneeringut ning sellega seoses palume arvamust planeeringu
lahendusele.

Planeeringumaterjalid on leitavad lingil:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ElK4i8L8WEREvC7zdk-ptxkBOfcBt9kkuku
-CGSiXmPUEg?e=5f4Oyb> 2024-04-04 Ametitele

Küsimuste korral palun pöörduge projektijuhi Inga Hansaar poole, tel 509
8702, e-post [email-masked].

Heade soovidega,
Laura Põllu

projektijuhi abi/sekretär
mob: +372 5622 9948
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>